Monday 12 March 2012

Hidup Melalui Master di UTM


20 hb Febuari  2012 aku menjejakkan diri dan sambung belajar dalam Master Kejuruteraan Awam - Geoteknik di UTM. Aku harap semua berjalan dengan lancar.Di bawah aku telah selitkan matlamat-matlamat aku semasa belajar iaitu:

1)    Ambil kursus Degree ++
2)    Mengukuti kelas bahasa Mandarin dan Jepun
3)    Mengikuti kursus khas dengan CIDB terutama Qlassic dan pertukangan Jubin
4)    Ambil khusus kahwin
5)    Kumpul duit untuk beli rumah
6)    Ambil kursus verterinar
7)    Kekalkan kesihatan
9)    Jadi pakar dalam bidang geoteknik
10)  Belajar main gitar ataupun drum

  Ni la roomate aku kat kolej 10, nak kenal?

Pandangan kolej Tun Ghaffar baba dari bilik member kelas

2 comments:

  1. wa...UTM.. rindunye UTM!!

    thniah 26kg dlm masa 2bln stengah..
    clap3...

    dok UTM leh joging kat lingkaran ilmu...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete